purchase carisoprodol Indianapolis buy soma purchase carisoprodol New Orleans

drug interactions gabapentin and tramadol tramadol 50 mg can tramadol cause cardiac arrest

how to shoot tramadol buy cheap tramadol can you smoke cigarettes while on tramadol

baclofen mixed with soma soma muscle relaxant aura soma self discovery through colour

how to taper off valium buy valium online effects of taking valium long term

is valium fun buy valium valium anxiety elderly

tramadol endovenoso vademecum tramadol 50mg can you mix tramadol and diphenhydramine

ketorolaco tramadol 10mg/25mg 10cap tramadol online no prescription can you take tramadol with sudafed

what are the effects of stopping tramadol buy tramadol tramadol og panodil

xanax and cold eeze buy xanax xanax interactions with ibuprofen

Vracení a prodej povolenek v nouzovém stavu

Převzato od Rady ČRS

Na základě potvrzení Ministerstva zdravotnictví ze dne 28. 12. 2020 si Vás dovolujeme informovat, že v souladu s aktuálními vládními opatřeními mohou místní organizace  prodávat nové povolenky k lovu ryb i přijímat povolenky z roku 2020.

Je ale nezbytně nutné dodržovat důsledně opatření, která minimalizují možnost přenosu nákazy koronaviru.

Je nutné zajistit následující body, vyplývající z Usnesení vlády ČR č. 1376 ze dne 23. prosince 2020; klíčové jsou:

  1. Ve výdejně MO smí být maximálně 1 člen na 15 m2 plochy; v případě výdejny menší než 15 m2 se toto omezení nevztahuje na dítě mladší 15 let, doprovázející člena a na doprovod člena, který je držitelem průkazu osoby se zdravotním postižením.
  2. Je nutné zajistit minimální rozestup mezi členy 2 metry (nejde-li o osoby ze společné domácnosti).
  3. Je nutné řídit frontu čekajících členů, a to jak uvnitř, tak před výdejnou. Viditelně vyznačte prostor pro čekání, ideální je umístění značek pro minimální rozestupy mezi členy (minimální rozestupy 2 metry). 
  4. Člen, který je držitelem průkazu osoby se zdravotním postižením, má právo přednostního odbavení.
  5. Umístěte dezinfekční prostředky u často dotýkaných předmětů (především kliky, zábradlí) tak, aby byly členům k dispozici a mohly být využívány k pravidelné dezinfekci.
  6. Zajistěte informování členů o výše uvedených pravidlech, a to zejména prostřednictvím vašich webových stránek a informačních plakátů u vstupu a v provozovně.
  7. Zajistěte maximální možnou cirkulaci vzduchu s nasáváním venkovního vzduchu (větrání nebo klimatizace) bez recirkulace vzduchu v objektu.

Důrazně doporučujeme následující postup výdeje a příjmu povolenek:

  1. Pokud je to technicky možné, pro příjem a výdej povolenek využijte výdejní okénko nebo poštovní služby.
  2. Pokud je to technicky možné, zaveďte objednací systém na jednotlivé časy a dny.
  3. Pokud není možné využít výdejní okénko, oddělte výdejce povolenek od členů například průhledným plexisklem. Nenechávejte členy čekat uvnitř výdejny; optimální je jeden člen uvnitř výdejny na jednoho výdejce povolenek.
  4. V případě, že vznikne před výdejnou fronta, využijte čekání členů ke kontrole, zda mají správně vyplněné sumáře odevzdávaných povolenek. Zrychlíte tím následné odbavení ve výdejně. 
  5. Kromě standardních ochranných prostředků (rouška) používejte pro manipulaci s povolenkami a hotovostí jednorázové rukavice.
  6. Před výdejnu, v místech očekávané fronty, na zem umístěte značky pro čekající v minimálně dvoumetrových rozestupech. Dobře poslouží například křídový sprej nebo reflexní samolepky.

 Děkujeme všem funkcionářům a členům za důsledné dodržování pravidel!

Odkaz na webové stránky ČRS: https://www.rybsvaz.cz/beta/index.php/724-vraceni-a-prodej-povolenek-v-obdobi-nouzoveho-stavu

Mgr. David Zdvořáček, právník ČRS